Ve Světle Pravdy...

Připravujeme pro Vás oficialní Web: www.rytirpravdy.cz Prosíme Vás Všechny o Vaší velkou pozornost:

NA TĚCHTO STRÁNKACH, SE MUŽETE DOZVĚDĚT VŠECHNO O TOM, CO SE CÍLENĚ PŘIPRAVUJE NA CELÝ TENTO NÁROD A VLASTNĚ CO SE DĚJE V CELÉ EVROPSKÉ UNII, KTERÁ JE SPOLKEM JENŽ CHCE DOSÁHNOUT CÍLE, O KTERÝ JIŽ V MINULÉM STOLETÍ USILOVAL ADOLF HITLER...
Zde mužete zanechat Vaše přímé dotazy nebo Vaše připomínky či nejlépe jak už jste se Vy sami již zapojili do informačního odboje:
KONTAKT:butterflyeffect@centrum.czMOCVÁMDĚKUJEME

Novinky

www.fragmenty.cz

05.04.2013 03:39
Tady se také můžete dozvědět hodně PRAVDY...  
Dnes byl spuštěn projekt, na obnovu Jenoty našeho národa a celé naší Země... Kdo z Vás se chce připojit do tohoto pozitivniho nezavislého Hnutí za SVOBODU a PRAVDU nás Všech, je srdečně vítan, a budeme se těsit na všechny Vaše upřímné připomínky, náměty, nebo Vaše dotazy ohledně čehokoliv a hlavně...
PETICI PROTI TOMUTO ZVĚRSTVU můžete podepsat na: https://esm.svobodni.cz/petice.php

JSME ''TO'' CO JÍME!

04.04.2013 10:32
Důležité je si také vzájemně podávat velice důležité informace o skutečně dobré a kvalitní stravě, abychom měli sílu a odhodlání bojovat proti všemu zlu, strachu a nevědomosti nejen naším Duchem, srdcem a inteligencí, ale také nástrojem v kterém se tedˇ nacházíme, tedy naším tělem, které by tak...
1 | 2 >>

RYTÍŘI PRAVDY již povstali...

03.04.2013 22:38

Dnes byl spuštěn projekt, na obnovu Jenoty našeho národa a celé naší Země...

Kdo z Vás se chce připojit do tohoto pozitivniho nezavislého Hnutí za SVOBODU a PRAVDU nás Všech, je srdečně vítan, a budeme se těsit na všechny Vaše upřímné připomínky, náměty, nebo Vaše dotazy ohledně čehokoliv a hlavně Vaší OSOBNÍ účast. Každé otevřené a vroucí srdce je vítano a každý z Vás, komu není OSUD nás Všech a naší Země lhostejný... 

 

SLOVA PRAVDY PRO VŠECHNY

Osobnostní myšlení, myšlení, které se točí kolem vlastní osobnosti, je lidské. Čím víc člověk myslí na sebe(své tělo), a na na jeho pohodlí, tím omezenější se stává jeho vědomí. Kdo myslí jen na sebe, je ještě hodně vzdálen ode Mne, Od toho Absolutního Osobního.
Jsem Osobní život, hojnost a blaženost. Já Jsem ten skutečný Přítel všech a Jsem ve všem, také v tobě, v tvém srdci, a ty jsi mé Mé milované dítě.

Já Jsem hojnost, Já Jsem vším, jsem čistou PRAVDOU ve všech živých, buď si toho prosím vědom... 

Hojnost, všechno, co je, to Jsem Já a Já Jsem v tobě. Jsi si toho vědom?

Jestliže ano, proč se bojíš lidí a věcí, které jsou mimo toto tvé milující vysoké Já?

Jen strachem poskytuješ lidem a věcem sílu, aby Tě ovládali.


Kdo se povznesl k Osobnímu vnitřnímu životu, ten stojí nad všemi lidskými pohnutkami a sklony, je věčný a opravdu svobodný. Nemysli už jen na sebe,(tělo) zda to či ono by bylo pro něj dobré. Ten obal nám stejně nepatří, odevzdáme ho všichni zpět, v okamžiku smrti této schránky. Prach je a v prach se také obrátí! Ale naše věčná duše je život, který nikdy neumírá, a také nezanikne se zkázou těla. Kdo to ví, je opravdu SVOBODNÝ a plný RADOSTI... Ten také ví, že vlastním všechno, neboť jsem čistou LÁSKOU a hojností pro všechny, Já, ta Věčná Osoba, jako hlas Svědomí-Intuice a Nad Duše neboli Duch Svatý, sídlím v srdci všech.


Mnoho Božích dětí(duší) se stará o přicházející dobu. Proto mají v tomto čase jen to, na co se zaměřují, nebo mnohem méně, podle toho, kolik pochybností a strachů do svého plánování a životů, pro přicházející dobu zahrnují. Tak proto každý z nás Božích Bojovníků, se omezuje jen, do té míry, do jaké je uvězněn ve svém podmíněném a omezeném myšlení, a staĺe se upíná na své nepravé já(télo). A také ten, který usiluje o to, aby všechno vlastnil, což je nemožné, aby ve všem, co vůbec jen může být, činil sám opatření pro přicházející dobu. Jenom v JEDNOTĚ je síla, tak velká síla, která se nedá přemoci. Staňme se tedy každý z nás sám v sobě, a tak všichni společně, touto NEPŘEMOŽITELNOU SILOU PRAVDY...


Staňme se toho prostými! Jednejme vždy ve smyslu tohoto čistého Ducha PRAVDY! Víme-li, že už možná zítra opustíme tento svět, tak zasaďme ještě dnes rostlinku LÁSKY pro ty, kteří tu zůstanou. Ale jen tehdy, když to ve svém srdci a nitru cítíš a jsi schopen dávat. To je Osobní myšlení pro Celek a jednání v duchu Osobní Lásky, a to jediné nás činí opravdu S V O B O D N Ý M I.
Kdo nemyslí jen na sebe, ale na tuto věčnou a nikdy nepomíjivou PRAVDU, kdo dává jen z vnitřní hojnosti: Světlo, Sílu, Lásku, Pravdu a Přízeň - vskutku, ten bude mít hojnost ve všech dobách a na věky věků... Čistá Láska je dávání sebe druhým...

S Láskou Váš nepatrný sluha Této PRAVDY a Boží Podstaty

Jai Nitáy LVÍ SRDCE